fredag 22. november 2013

SEN HØST-STEMNING!

DEN VAKRESTE NOVEMBER-SOLA

"November-sol"                                                                                                               Foto:Bjørg S.


"
"Kontraster"                                                                                                         Foto: Bjørg S.

"Lyset bryter igjennom"                                                                                                    Foto: Bjørg S. 

"Sola lyser over fjellkammen"                                                                                                Foto: Bjørg S.

"Stråleglans"                                                                                                                 Foto: Bjørg S.

Når jeg titter på naturen fra Terrassen min, må jeg ofte løpe inn og hente kameraet. Det er så utrolig vakkert noen ganger. Fordi min verden for tiden, på grunn av helsen, er svært begrenset har jeg måttet lære meg å sette ekstra pris på slike gode øyeblikk! Vil gjerne få lov å dele de med leserne mine! Jeg ønsker dere en flott helg! Jeg setter pris på dere og det gleder meg at stadig flere er innom bloggen min!  Klem Bjørg 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar