søndag 15. september 2013

2000 SIDEVISNINGER PÅ BLOGGEN MIN

2000 sidevisninger på bloggen min: Menneske og Liv

 

Diagram over sidevisninger på Blogger

Menneske og liv



Hyggelig er det i dag, 14.09.13, å lese at det har vært 2000 sidevisninger på bloggen min. Jeg startet aktivt å skrive på bloggen i juli 2013. Jeg må si meg veldig fornøyd med den hyggelige nyheten. Jeg er spent på hva som skjer framover. Jeg kjenner at jeg driver og balanserer hva jeg ønsker å få fram i bloggen. Hva hovedbudskapet mitt til slutt kommer til å bli. Jeg tror det vil forme seg mer og mer etterhvert. 

Jeg har til slutt lyst til å dele en sang med dere som har betydd mye for meg en periode i livet. En venn spilte denne inn på en kassett til meg sammen med mange andre fine sanger. Det ble en velspilt kassett!


I want to know what love is/ Foreigner


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar