søndag 16. juni 2013

En ny kveld før en ny dag!

 EN NY KVELD FØR EN NY DAG

Mange ganger har jeg tenkt på å lage en blogg! Jeg vet jo ikke noe om de å skape en blogg, så da får jeg bare begynne. Det er jo den eneste måten å få vite noe om det å ha en blogg!
Jeg startet denne bloggen i 2011! Men kom ikke i gang!

Nå er jeg i gang i 2013!
TING TAR TID er et uttrykk jeg har fått lært meg å leve med!

Hvem er jeg? Ja vet jeg egentlig alt om det selv? Kanskje er det slik at andre vet noe og jeg vet mye-eller er det slik at andre vet mye og jeg lite? Jeg undrer meg!  

Hva vil jeg formidle?
Jeg ønsker å dele hjertet mitt!
Vil jeg gjøre det anonymt eller åpent?
Se det må jeg etterhvert ta stilling til!
Akkurat nå ønsker jeg bare å prøve meg fram

Nå vil jeg bare komme i gang- AKKURAT NÅ ER JEG IGANG :)

VELKOMMEN TIL BLOGGEN MIN!  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar