fredag 12. juli 2013

Min bursdag 12.07

MIN BURSDAG 12.07.13


I dag har jeg bursdag, som blir en koslig familiedag! Jeg får besøk av familien min på middag og bløtkake. Det gleder jeg meg veldig til! 

Jeg har i den anledning lyst til å minnes en god venn, Ole som døde fra oss for noen få år siden. Ole ble født akkurat samme dag og år som meg. Så vi var akkurat like gamle.

Ole var hjelpsom, hadde et mildt og godt vesen og var rolig og avbalansert! Han betydde mye for mange!

Ole etterlot seg en nydelig kone, to flotte sønner og mange gode venner. 

Jeg føler meg så heldig fordi han tok noen bilder av meg i anledning 50 årsdagen min som jeg har lyst til å legge inn på bloggen for å ære Ole som var en svært dyktig fotograf. 

Jeg har vel ikke alltid hatt verdens beste selvfølelse. Disse bildene viste meg at jeg kunne være stolt av meg selv som 50 åring. Jeg som for det meste gjennom livet har følt skam over meg selv, kunne finne igjen noe av selvfølelsen gjennom disse bildene!  Takk skal du ha Ole!

Jeg er deg evig takknemlig!

Bilder tatt av Ole Didriksen:





Foto: Ole Didriksen 2006


2 kommentarer:

  1. FOR en NDELIG dame!! Du har all grunn til å være stolt Bjørg! Du er vakker på inn- og utsiden!! Klemmer til deg på bursdagen din!! Ønsker deg en super dag med familien! Klemmer fra Elisabeth <3

    SvarSlett
  2. Tusen takk for gode ord! Og takk for bursdagshilsen Elisabeth :)

    SvarSlett